Selamat Datang ke blog Ellya Ummah

Ahad, 23 Ogos 2009

RAMADHAN PASTI LEBIH BERMAKNA DENGAN PEMAKANAN TAMBAHAN DARIPADA HIRAQ

-Petikan KOSMO 19 Ogos 2009-
Bersahur dan berbuka dengan produk HIRAQ yang halal dan toiyibah untuk kesegaran dan kecergasan sepanjang hari!


Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan!


Pesta ibadah sudah kembali bermula, seharusnya bulan penuh keberkatan ini kita manfaatkan sebaiknya untuk merebut peluang melipatgandakan amal ibadah. Ramadhan juga sering dijadikan medan untuk mendisiplinkan diri agar beristiqamah melakukan melakukan kebaikan. Namun, yang penting ialah berusaha melaksanakan ibadah puasa seiring dengan menyempurnakan ibadah-ibadah wajib dan memperbanyakkan yang sunat agar Ramadhan kali ini menjadi lebih baik daripada yang lalu.


Bagi warga emas, semangat untuk menambah bekalan akhirat sering menjadi keutamaan namun, hasrat hati untuk melaksanakan solat tarawih serta qiamulail di malam-malam sepanjang bulan Ramadhan kadang-kala tidak kesampaian kerana tubuh badan yang kurang sihat atau sudah uzur hanya mampu bertahan untuk berpuasa di siang hari. Bagi yang muda dan bekerjaya pula, menjalankan tugasan rutin sepanjang hari sambil berpuasa sudah cukup meletihkan. Kadangkala ini menyebabkan kita tidak dapat khusyuk untuk beribadah malam kerana kelesuan.


Namun, kali ini dengan ikhtiar mengambil produk Hiraq Karmila Kurma Herbal Essense untuk kaum hawa dan Hiraq Qhawwi Kurma Herbal Essense untuk kaum adam, Hiraq Wildan Dates Herbal Essense untuk kanak-kanak dan wanita hamil yang digabungkan pula dengan Jeli Gamat Hiraq dan Susu Kambing Hiraq yang lazat dan penuh berkhasiat mudah-mudahan hasrat untuk lebih segar dan cergas itu menjadi kenyataan.


Produk-produk Hiraq yang melalui proses piawaian pengilangan Islam ("Islamic Manufacturing Practise - IMP") dan buatan muslim yang halal lagi toiyibah sangat sesuai dijadikan makanan tambahan sewaktu berbuka puasa dan bersahur. Selain diperbuat daripada esktrak tamar yang digabungkan dengan pelbagai makanan sunnah yang lain seperti madu, habbatus sauda', za'faran dan juga herba-herba terpilih, Hiraq Qhawwi dan Hiraq Karmila insyaAllah membekalkan tenaga yang berpanjangan yang hebat.


Bagi semua amnya dan warga emas terutamanya, pengambilan Susu Kambing Hiraq dan Jeli Gamat Hiraq yang lazat sangat baik, apatah lagi bagi membantu mengatasi masalah sendi dan pastinya mereka akan lebih selesa dan bertenaga. Lebih menarik lagi jika dilengkapkan pengambilan dua sudu Qhawwi Kurma Herbal Essence (kaum adam) dan Hiraq Karmila Kurma Herbal Essense (kaum hawa).


"Sebagai ibubapa, mari kita bantu anak-anak berpuasa dengan membekalkan tenaga tambahan kepada mereka melalui pengambilan pemakanan sunnah seperi Susu Kambing Hiraq dan Hiraq Wildan Dates Herbal Essense sewaktu berbuka dan bersahur. Khasiatnya yang tinggi, InsyaAllah membantu memberi tenaga berpanjangan apatah lagi, pemakanan sunnah ini juga sebenarnya membantu menguatkan sistem imunisasi badan yang sangat diperlukan untuk ketahanan terutama dalam situasi wabak penyakit seperti H1N1 yang melanda dunia hari ini;" kata perunding motivasi terkenal Dr. Tengku Asmadi Tengku Mohamad.


Selamat meningkatkan ibadah di bulan Ramadhan yang mulia, semoga Ramadhan kali ini lebih bererti buat kita semua!http://www.emocutez.com


"Hidup lebih bererti seiring kesihatan jasmani dan rohani"


"Kecantikan yang sebenar dan hakiki bermula dari kecantikan dalaman, HIRAQ memahami hakikat ini..."

2 ulasan:

  1. Susu Kambing Hiraq tu sedaplah. Even anak I yang bongsu tu pun suka sangat. Infact dia yang habiskan semua.

    BalasPadam
  2. Wow! Sudah tukar!! I mean background dah tukar. Memang sesuai dengan nama blog ni CANTIK..background pun memang cantik sangat! Congrats!

    BalasPadam