Selamat Datang ke blog Ellya Ummah

Khamis, 27 Ogos 2009

HIRAQ WILDAN DATES HERBAL ESSENSE & HIRAQ JELI GAMAT


HIRAQ WILDAN DATES ESSENSE with Goji for Kids - 300ml
(RM59.90 Semenanjung)
(RM69.90 Sabah & Sarawak)
(B$ 32.00 Brunei)

Terkini dipasaran Hiraq menyediakan Hiraq Wildan Dates Herbal Essense khusus untuk kanak-kanak. Ramuan hebat pemakanan sunnah seperi ekstrak kurma, madu, buah tin, kismis, minyak habattus sauda’, minyak zaitun digabungkan pula dengan pemakanan yang tinggi khasiatnya seperti goji, rozel, gingko, spirulina, glukosa, garam bukit dan berperisa strawberi.

Formulasi istimewa ini juga sangat sesuai untuk wanita hamil. Dirumus khas untuk kanak-kanak bagi membantu menguatkan daya ingatan dan hafalan ( IQ ), membantu memberi tenaga segera, bertindak sebagai antioksidan dan meningkatkan kesihatan secara menyeluruh. Selain itu ia juga memperbaiki kualiti penglihatan.


Jeli Gamat Hiraq - 250ml
(RM69.90 Semenajung)
(RM79.90 Sabah & Sarawak)
(B$36.00 Brunei)

Jeli Gamat Hiraq yang diadun daripada ekstrak gamat tulen, kolagen, aloevera, goji, dan rozel pula tidak kurang mempunyai nilai pemakanan yang hebat. Sepertimana ramai yang sedia maklum, gamat secara saintifiknya sangat baik untuk membantu mengurangkan masalah inflamasi sendi, badan dan otot. Ia juga membantu mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan masalah lelah atau asma. Manakala goji pula merupakan sejenis beri yang sangat kaya dengan vitamin C, B1, B2, B6 dan E. Pelbagai penemuan sains telah membuktikan goji mempunyai khasiat yang luarbiasa yang membantu meningkatkan kesihatan dengan sangat berkesan.


"Menurut laporan dari kajian-kajian sainstifik yang dijalankan di beberapa negara seperti China dan Amerika Syarikat sejak awal abad ke-21, telah mendapati goji bertindak sebagai antioksida yang kuat, antikanser, selain mempunyai nilai vitamin C yang sangat tinggi berbanding buah-buahan lain."



"Kecantikan yang sebenar dan hakiki bermula dari kecantikan dalaman,

HIRAQ memahami hakikat ini...'"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan